Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Annika - 30 juli 2008 22:16

... och i dag har jag bockat av fyra saker på "att-göra-listan". Dels har jag varit hos frisören och fixat nya slingor (jättenöjd), dels har vi varit på vigselsamtal med prästen (kändes jättebra), dels har vi varit och kollat på tilltänkt fotograferingsställe (Kapelludden, på östra sidan) och dels har jag fixat vigselprogrammet (som ska skrivas ut och vikas på fredag). Känns bra att fixa så mycket på bara en dag...


I morgon ska jag till tjejen som ska sminka mig för att prata ihop oss om hur jag vill ha det...


Fyra bilder från Kapelludden:






Tror det kan bli fina kort! Håller tummarna att det blir fint väder! Enligt en 15-dagarsprognos blir det "Partial sunshine" och ca 22 grader varmt! Det låter mycket bra tycker jag. Dock står det att det kommer bli åska dagen efter. Får följa vädret de närmaste dagarna och se hur det utvecklas...

Ovido - Quiz & Flashcards