Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Annika - 25 juli 2008 23:15

Av Annika - 25 juli 2008 20:53

... kommer förhoppningsvis under kvällen, eller i morgon förmiddag. Nu har barnen kommit i säng och vi ska kolla på film; "Underbar och älskad av alla"...

Av Annika - 25 juli 2008 20:38

15 dagar kvar!!!


I dag har jag varit inne i stan med mamma och en av syrrorna! På att-göra-listan stod köpa stay-ups (vita), köpa papper till vigselprogrammen och menybladen, hämta förlovningsringarna och vigselringen. Förlovningsringarna ser nu ut som nya och vigselringen är bara så fin. Tänk, om 14 dagar får jag ha den på mig, för alltid :-)

I går var jag till blomsterbutiken och beställde 20 st rosa gerbera att ha som bordsdekoration så nu behöver jag bara 20 st vaser. Funderar på dessa från Ikea men de kanske är för höga? (18 cm):

http://www.ikea.com/PIAimages/69512_PE184566_S3.jpg

Billiga i alla fall, 5 kr st ;-) Får ta en sväng till Ikea och kolla på dem någon dag...

Ovido - Quiz & Flashcards