Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Annika - 22 juli 2008 22:06

... över att det finns saker som jag inte kan göra just nu, t ex vigselprogrammet (eftersom vi inte träffat prästen än och inte vet vilken ordning det blir) och menykorten (eftersom jag inte vet vilka viner mm det blir, det vet jag dock i morgon eller på torsdag).

Sedan är bordsplaceringen inte riktigt klar heller och det är väl bäst att vänta tills det bara är någon dag kvar så att man slipper göra om den vid ev "avhopp"...

Och så det här med dukningen. Måste ringa restaurangen och höra vad de har (har för mig att de hade ljusstakar) och vad som måste inhandlas. Och efter det måste jag åka till blomsterbutiken och beställa blommor till dekoration, tror det får bli rosa gerbera...


 


Som sagt, lite småstressad av att inte göra någonting...

Av Annika - 22 juli 2008 18:10

... och jag har precis pratat med min blivande man som är i Tyskland och handlar inför bröllopsmiddagen. Han hade handlat all sprit och öl till baren och det hade gått på cirka 3500 kr. I morgon ska han köpa vin och sprit (avec) till middagen men det står svärföräldrarna för. Han räknade med att drickat till middagen + champagnen skulle gå på cirka 10 000 kr.

Ovido - Quiz & Flashcards