Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Annika - 18 mars 2008 21:08

Klänningen som jag väntat på i flera veckor!! Den är om möjligt ännu finare än jag någonsin vågat tro! Den är så välgjord och tyget är helt underbart, satin och organza, och tusentals små pärlor och paljetter. Vilket jobb de har lagt ner! Och de har sytt den enbart till mig! För typ 1300 kr!!!

Den sitter nästintill perfekt! Helt otroligt! Den är dock ganska mycket för lång men det var för att jag tog i lite i det måttet när jag beställde, mardrömmen hade ju varit att den var för kort! Och så lite för stor i midjan...


Har försökt ta lite kort, vilket inte var så lätt, men här är några smakprov. Kunde ju inte be sambon hjälpa mig då han inte får se klänningen på innan bröllopsdagen...


Närbild på draperingen vid midjan:


Närbild på bystdelen:


Närbild bak (det är pärlor och paljetter ända ner på släpet):


Är så otroligt nöjd och så glad att jag vågade chansa!! Nu är det bara att vänta i några månader till innan man får ha den på sig en hel dag, och visa sambon!!

Av Annika - 18 mars 2008 11:27

Nu har klänningen kommit!! Paketet finns på sambons jobb och direkt efter jobbet åker jag och hämtar den. Åh, håll tummarna att den är så fin som på bild och framför allt för att den passar!!!

Bilder kommer senare under kvällen!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards