Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Så var den då äntligen här!!!!!!!!!

Av Annika - 18 mars 2008 21:08

Klänningen som jag väntat på i flera veckor!! Den är om möjligt ännu finare än jag någonsin vågat tro! Den är så välgjord och tyget är helt underbart, satin och organza, och tusentals små pärlor och paljetter. Vilket jobb de har lagt ner! Och de har sytt den enbart till mig! För typ 1300 kr!!!

Den sitter nästintill perfekt! Helt otroligt! Den är dock ganska mycket för lång men det var för att jag tog i lite i det måttet när jag beställde, mardrömmen hade ju varit att den var för kort! Och så lite för stor i midjan...


Har försökt ta lite kort, vilket inte var så lätt, men här är några smakprov. Kunde ju inte be sambon hjälpa mig då han inte får se klänningen på innan bröllopsdagen...


Närbild på draperingen vid midjan:


Närbild på bystdelen:


Närbild bak (det är pärlor och paljetter ända ner på släpet):


Är så otroligt nöjd och så glad att jag vågade chansa!! Nu är det bara att vänta i några månader till innan man får ha den på sig en hel dag, och visa sambon!!

 
 
Johanna

Johanna

18 mars 2008 21:27

Vad FIIIN!!!

Och vad skönt att den passade!!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Jenni oxå brud till sommaren

Jenni oxå brud till sommaren

19 mars 2008 06:07

JÄTTE FIN !!! Är oxå jätte nöjd !

Synd bara att vi bara får ha den en gång
:-((Kanske får jag lov att använda min på ditt bröllop med ;-)

KRAM

http://www.syskonent.blogg.se

 
Caroline

Caroline

19 mars 2008 08:06

Verkligen superduperfin!!! Så skoj att det går att skicka beställning till andra sidan jorden som passar så bra!!!
Jättefint med alla pärlor. Ska bli skoj att se den i verkligheten!

Massa kramar

http://mannis.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

19 mars 2008 11:11

Åh, vad fin! Förstår verkligen att du är nöjd. Nu längtar jag ju ännu mer efter att min ska komma :-)

http://www.valback.blogg.se

 
Ingen bild

Jeanette

19 mars 2008 18:04

ÅHHH!! Jättefin ju!! Är lite avis! Får komma förbi nån dag efter jobbet och kika på den IRL ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards