Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Annika - 17 mars 2008 19:19

Eftersom de inte ringt från DHL än, ringde jag upp dem istället. Och det visade sig att de bara har utkörning på förmiddagar i vårt postnummerområde (märks det att man bor på landet eller?? ;-).

Och eftersom jag inte är hemma på förmiddagar så var alternativen att åka till Oskarshamn och hämta paketet själv (typ 9 mil enkel resa) eller att ändra leveransadress, vilket jag gjorde. Så nu kommer paketet till mitt jobb istället och förhoppningsvis kommer det i morgon, allra senast på onsdag!!

Av Annika - 17 mars 2008 19:16

Den här ska nog "vår" solist sjunga i kyrkan:

http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA


Sen har vi två andra sånger som vi också vill ha med men frågan är om det blir för mycket med tre sånger av solisten. Det kommer ju vara två psalmer också (vilka vet jag inte än). På de bröllop jag har varit på har det nog bara varit två sånger av solisten...

Av Annika - 17 mars 2008 07:24

... kommit till Malmö (via Köpenhamn)!!! Åh, tänk om den kommer hit i eftermiddag!! Hur ska jag kunna jobba i dag, kommer ju inte kunna tänka på någonting annat ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards