Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Åhhhhhhhhhhh, va nervös jag är!!!!!!!!!!

Av Annika - 15 mars 2008 19:32

Öppnade precis Outlook och såg att jag fått mail från Milly´s om att det skickat klänningen!!!!!! Så om jag har tur så kommer den i veckan som kommer eftersom det stod i mailet att det skulle ta ungefär tre dagar från att de skickat den!! Vet inte riktigt när de skickade den eftersom tracking-numret inte funkar, eller sidan funkar inte.

Gud va nervös jag är!! Sitter här och mår nästan lite illa, är helt skakis!! Hur blir det inte då när jag får en avi och paketet ska hämtas (eller det kanske kommer direkt till dörren????). Men jag är väl inställd på att den inte passar eller att den inte alls ser ut som på bilden. Men det är ju en chansning, helt klart värt pengarna man ev sparar...


 
 
Anna

Anna

16 mars 2008 08:17

Åh vad spännande!! Hur länge sen var det du skickade in beställningen? Förstår att du är grymt nyfiken. Jag går ju själv i "väntans tider". Hör gärna av dig när du har fått den och berätta om resultatet. Hoppas den passar bra!/ Anna

http://www.valback.blogg.se

 
Ingen bild

blivande skånetös

17 mars 2008 17:02

vilken härlig sida du har! Jättefin bukett påminner om den jag hade, jag gifte mig i aug förra året!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards