Alla inlägg den 28 april 2008

Av Annika - 28 april 2008 20:24

I lördags förmiddag åkte jag och dottern på konsultation hos frisören. Det var två jättetrevliga tjejer (har aldrig träffat dem tidigare) och det bästa av allt var att vi hade ungefär samma smak och tycke! Precis som jag tyckte de att jag skulle passa bäst i en frisyr som är slät framtill och så en uppsättning baktill med s k loopar som fästs på olika sätt (fråga mig inte hur).

Helene, tjejen som ska fixa min frisyr, skulle göra två olika uppsättningar på en docka och så skulle jag få komma och titta, någon gång i slutet av juni. De brukar aldrig göra en provuppsättning på riktigt för risken är att den första uppsättningen blir kanonbra och så kanske man blir besviken på bröllopsdagen.

Så allt kändes bra och det kommer säkert bli en fin uppsättning!

Av Annika - 28 april 2008 20:21

I dag har inbjudningskorten blivit postade! Ingen återvändo liksom ;-) 

Det ser inte ut som så många men 59 st blev det till slut! Nu väntar vi med spänning på första svaret :-D Sambons föräldrar står som värdpar och det är till dem gästerna får höra av sig! Så spännande!


Ovido - Quiz & Flashcards