Alla inlägg den 8 april 2008

Av Annika - 8 april 2008 07:16

I dag efter jobbet åkte jag in till stan en snabbis för att hämta de bruna sidenbanden jag lagt undan, de jag ska ha till inbjudningskorten. När jag ändå var i stan gick jag till bokhandeln och köpte lite mer papper, också till inbjudningskorten. Tänkte lägga i ett extra papper med lite information till gästerna, alla kanske inte har tillgång till Internet (??) där vi tänkt ha en infosida med bl a vägbeskrivning osv. I bokhandeln hittade jag även ett ark med klistermärken i samma stil som de klistermärken som sitter på framsidan av inbjudan, med texten ”Bröllop”. Dessa klistermärken var dock med två ringar i guld. Jättefina. Funderar på om jag ska sätta dem på kuvertet… På söndag ska vi till restaurangen och sedan är det dags att skicka ut inbjudningskorten!!!

Ovido - Quiz & Flashcards