Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Annika - 25 februari 2008 19:58

I dag hade jag lite tid över efter jobbet så jag åkte in till stan och gick till Smycka för att ännu en gång titta på ringen jag nog bestämt mig för. Jag tror den skulle bli väldigt fin med mina ändringar. Vill ju ha en ganska enkel och klassisk ring men ändå med något extra.

Så jag tror att det blir den här men utan de sex små diamanterna och så lite mer rundad i formen (som min förlovningsring):


Velar dock lite om jag vill ha infattningen av diamanten i vitt guld eller i rött guld...


Ringen skulle, med de ändringar jag vill ha gjorda, kosta ungefär 6000 kr och om det är så att man får rabatt på Bröllopsmässan (som är på söndag) så skulle det bli ca 4800 kr, vilket känns som ett bra pris!


Längtar till på söndag!!! Det ska bli så mysigt att gå på bröllopsmässa bara vi två (har fixat barnvakt) och efter mässan tyckte barnvakten (=barnens mormor) att vi skulle passa på att gå ut och äta middag, men vi får se hur vi gör...

Ovido - Quiz & Flashcards