Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Annika - 12 februari 2008 14:25

Men eftersom minsta barnet har fått magsjuka kan jag inte åka och hämta paketet på Posten :-( I paketet finns minstingens klänning och så båda tjejernas stickade koftor. Vill så gärna hämta paketet men vågar inte riskera att lilltjejen kräks i bilen så jag får snällt vänta...


I går ringde frisören jag pratade med och "bokade" och sa att hon kommit på att jag kunde ringa till en liten frisersalong i byn där vi ska ha festen. Det är en alldeles nyöppnad liten salong med två tjejer från salongen här i "stan". Tjejen jag pratade med sa att hon hade pratat med de två andra tjejerna och de hade ingen bokning just den dagen. Och dessutom kunde de göra både mitt och dotterns hår samtidigt, och ev en kompis som också vill göra en uppsättning. Frågan är hur det blir med smikningen. Får ringa och prata med dem under veckan...

Ovido - Quiz & Flashcards