Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Annika - 5 februari 2008 20:30

Har hittat en söt klänning men är lite osäker på om den skulle passa tjejen på 8 år... Den finns upp till strl 140 så storleksmässigt är det inga problem. Men är den för barnslig för en 8-åring??

Tänkte först beställa den för att se hur den var på henne men så såg jag att leveransdatum blev 25 maj. Har inte tid att vänta så länge känns det som, ifall den inte passar och man måste hitta något annat...


Av Annika - 5 februari 2008 20:11

... är vad jag vill ha i min brudbukett! Så underbart fina!!


Av Annika - 5 februari 2008 20:03

Klänning var lätt att välja, brudbukett var också lätt. Ring var lite svårare men det som är allra svårast är nog frisyren...

Har ägnat en stund ikväll åt att kika runt lite på nätet och jag har väl hittat några frisyrer jag gillar. Men sen är det ju svårt att veta om det funkar på mitt hår, och om frisören kan ordna frisyren. Och frisör har jag ju ännu inte bokat heller. Måste ta tag i det igen i veckan tror jag.


Den här frisyren gillade jag, dock inte med så många blommor utan kanske bara någon enstaka:

Ovido - Quiz & Flashcards