Alla inlägg under juni 2008

Av Annika - 4 juni 2008 07:40

Tänk va otålig man blir när man väntar på något ;-) Beställde och betalade väst och plastrong i måndags och ändå tittar man nyfiket i brevlådan varje dag om paketet har kommit, även fast jag vet att det förmodligen inte kommer förrän i nästa vecka.


I morgon ska jag in till stan efter jobbet (sambon slutar tidigare och hämtar barnen på dagis) och byta bh:n jag köpte förra veckan, den är lite för liten. Och så ska jag se om jag hittar några fina örhängen som passar till halsbandet jag ska ha...

Av Annika - 3 juni 2008 20:59

Samtidigt som jag skickade iväg beställningen på västen och plastrongen frågade jag om de hade samma färg och matchade varandra. Detta fick jag till svar lite senare samma kväll (det kallar jag service!):

"Hej xxx!
De är inte exakt i samma färg utan det är lite nyanskillnad, det är inte heller samma mönster men de går tillsammans.
MVH
4baby4us.com"


Så nu får vi hoppas att jag tycker likadant ;-)



Av Annika - 2 juni 2008 21:53

La in en beställning på västen och plastrongen ikväll. Så nu hoppas jag att de kommer snabbt, det stod 2-5 dagar. Blir spännande att se om västen och plastrongen matchar varandra i färg, annars skickar jag tillbaka plastrongen och sonen får vara utan (slips känns inte helt bra nämligen).

I lördags fick jag hem skorna som en vän (tack snälla) köpte till sonen för bara 25 kr (ord.pris 199:-)! Och de var jättefina och passade perfekt!!

Så nu fattas bara en vit skjorta till sonen, ska kolla om jag hittar någon på H&M...


"Kostnader hittills" uppdaterat i presentationen!

Ovido - Quiz & Flashcards