Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Annika - 4 augusti 2008 19:45

... vi bestämde datum för bröllopet!! Jag kommer ihåg datumet eftersom vi var på ett par vänners bröllop just den dagen och innan vi åkte dit bestämde vi datum. Vi bestämde dock att vi skulle gifta oss den 16 augusti men senare ändrade vi till den 9 augusti...

Av Annika - 4 augusti 2008 19:27

Blomsterbutiken hade beställt 40 st så det stämde, skönt!! De hade dessutom corsagenålar så jag la till det på beställningen. Nu har jag köpt/beställt allt som Mia behöver för att binda buketten.

Av Annika - 4 augusti 2008 14:53

Främst är det handling av maten till söndagen (vi ska bjuda på brunch och då även ha presentöppning). Annars är det lite småsaker kvar att fixa. Ska gå igenom bordsplaceringen ikväll då vi har fått ett återbud och måste flytta om lite...


I dag har jag förbokat en taxi till oss själva från Eksgården till bröllopssviten! Kl 02.00 blir vi hämtade. Jag hade kunnat tänka mig att åka därifrån lite tidigare men vickningen (korv med bröd) blir kl 01.00 och det vill vi inte missa, bra att fylla på med lite energi framåt småtimmarna...

Av Annika - 4 augusti 2008 14:51

... blomsterbutiken ska ringa. Var nämligen där för en stund sedan och checkade beställningen och tjejen som stod i kassan var inte helt säker på att rätt antal rosor beställts. Ev har endast 25 rosor beställts, till min bukett, pga att jag la till barnens blommor samt tre corsage efteråt. Så själva beställningen var lite otydlig. Tjejen i kassan skulle dubbelkolla och återkomma till mig under eftermiddagen...

Av Annika - 4 augusti 2008 12:59

Ovido - Quiz & Flashcards