Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Annika - 1 maj 2008 16:06

Eller är den för enkel? Den måste ju passa tillsammans med min klänning och brudgummens och marskalkens kläder (de ska förmodligen ha frockcoat). Vad tror ni? Blir det fint eller är den för enkel??? Den passar i alla fall in på färgtemat ;-)


 




Av Annika - 1 maj 2008 15:10

Eftersom jag sålt underkjolen kan jag räkna av 300 kr :-) I och för sig kommer jag säkert handla något till bröllopet för de pengarna men då får jag lägga till det igen...


Brudskor: 130 kr

Brudklänning: 1500 kr

Hårspännen: 25 kr

Material till inbjudningskorten: 1079 kr

Bröllopsboken: 188 kr

Handpenning vigselring: 700 kr

Ram till bröllopskort: 119 kr


Frimärken: 847 kr 


Totalt: 4588 kr

Av Annika - 1 maj 2008 12:55

är på väg! Fick precis ett mail om att paketet är postat! Det är klänningarna i strl 134 och strl 92 som kommer. Har dessutom beställt strl 128 men den kommer tydligen i ett senare paket, tror nämligen att strl 134 kan vara lite för stort för W.  Trodde inte att klänningarna skulle komma förrän i slutet av maj men det gör absolut inget att de kommer tidigare ;-)


Dessutom var jag på stan i går och jag hittade nog en klänning till mina systrar, som ska vara tärnor! Den fanns i vitt, rosa och nougatbrunt. Vitt går ju bort men vi ska in till stan i morgon igen och titta på den rosa och den bruna klänningen. Vore ju så skönt att ha det klart! Dessutom var det helt ok pris, 499 kr!

Ovido - Quiz & Flashcards