Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Annika - 29 januari 2008 20:11

Tack så mycket för alla svar och röstningar ang klänningen!! Nu har jag bestämt mig! Det blir klänning nr 2, den som jag varit inne på från början! Har dock inte beställt den än men det ska jag göra i helgen! Har dock inte bestämt mig för om jag ev ska göra några ändringar på klänningen. Läste häromdagen att det är paljetter på, och det vet jag inte om jag vill ha. Kan det vara fint?? Det är så svårt att se på bild. Men det är ju en chansning att beställa en klänning på nätet, men det tycker jag det är värt...


TACK ALLA SOM RÖSTAT/KOMMENTERAT!

Av Annika - 29 januari 2008 20:07

I förra veckan ringde jag runt till en massa olika frisörsalonger i närheten men fick typ inte tag på en enda som jag kunde boka till den 9:e augusti. Antingen så hade de inget schema så långt fram eller så visste de inte när de hade semester osv. På vissa salonger hade de endast tider för de som redan var kunder där...

Jag pratade dock med en salong som skulle höra av sig efter helgen och de hörde av sig i dag. Men tyvärr visste de inte riktigt hur det blev med semestrarna så de rekommenderade mig att ringa till någon annan eller återkomma längre fram. Men jag vill boka nu!! Och ha det klart. Känns som ett orosmoment att inte ha det bokat. Tänk om man väntar och så blir det för sent och alla är uppbokade. Drömde ju härom natten att jag glömt boka frisör och fick nöja mig med en enkel hästsvans. Får fortsätta ringa runt i morgon tror jag...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards