Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Hur svårt ska det vara?

Av Annika - 29 januari 2008 20:07

I förra veckan ringde jag runt till en massa olika frisörsalonger i närheten men fick typ inte tag på en enda som jag kunde boka till den 9:e augusti. Antingen så hade de inget schema så långt fram eller så visste de inte när de hade semester osv. På vissa salonger hade de endast tider för de som redan var kunder där...

Jag pratade dock med en salong som skulle höra av sig efter helgen och de hörde av sig i dag. Men tyvärr visste de inte riktigt hur det blev med semestrarna så de rekommenderade mig att ringa till någon annan eller återkomma längre fram. Men jag vill boka nu!! Och ha det klart. Känns som ett orosmoment att inte ha det bokat. Tänk om man väntar och så blir det för sent och alla är uppbokade. Drömde ju härom natten att jag glömt boka frisör och fick nöja mig med en enkel hästsvans. Får fortsätta ringa runt i morgon tror jag...

 
 
Ingen bild

Caroline

29 januari 2008 22:30

Ursäkta, men bara tider för stammisar....? Kan man ha så...? Tänk när alla stammisar är gifta då? Konstigt sätt att inte ta "nya" kunder på det viset...

 
Jenni, oxå brud till sommaren

Jenni, oxå brud till sommaren

30 januari 2008 08:21

Konstigt, inga serviceminded där inte :-(
Jag har ju tillomed prelimär bokat 2 ställen, men då känner jag ju frisörena väl om det är det som spelar in. Även om de inte hade semester eller schema så la de in det provisoriskt i datan så de kunde lägga in det senare..

Men jag tror iallafall att du inte behöver att oroa dig, inte ska du behöva ha en hästsvans *ler*

Kram

http://www.syskonent.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards