Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Håruppsättning!

Av Annika - 25 juni 2008 19:43

I dag har jag varit hos frisören för en sista avstämning av håruppsättningen. Hon hade gjort två olika frisyrer som vi pratat om och den ena tyckte jag jättemycket om, så den blir det (med några små justeringar dock).


Hann tyvärr inte ta några bilder förrän vi hade fixat lite med ena dockan så frisyren är inte så jättefin längre på bilderna.

Men ungefär så här kommer det att se ut, luggen ska dock vara uppsatt som på den lilla dockan på första bilden (men lite stramare), och de s k looparna (snurrarna alltså) ska vara något mindre. Och så är ju jag ljushårig och inte brunhårig som dockan. Och så ska det vara vita pärlor i håret (som matchar klänningen och buketten) och inte glasstenar som på bilderna...





 
 
 ♥dittanodattan♥

♥dittanodattan♥

25 juni 2008 21:29

Du kommer att bli jättefin!
Ska själv ha en knut i nacken som inte är slickat bakåt utan ganska löst åtsittandes, jag hoppas att det inte kommer att blåsa allt för kraftigt på Lördag då bröllopet ska träda i kraft.

Kram

http://dittanodattan.bloggagratis.se

 
Jenni oxå brud i sommar

Jenni oxå brud i sommar

26 juni 2008 05:31

Jätte fint ! Ganska lik min frisyr jag ska ha, fast jag ska ha lite mer lockar och mer löst uppsatt

Kram

http://syskonenT.blogg.se

 
Ingen bild

Jeanette

26 juni 2008 19:37

Jättefin frisyr! Blir ju alltid bättre med riktigt hår också ;) Du kommer vara så vacker med håret och klänningen och allt! Är avis nu!! ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards