Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Brudklänningar, igen... Måste bestämma mig snart...

Av Annika - 25 januari 2008 20:48

Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vilken jag ska beställa. Velar mellan tre stycken nu. Så nu hoppas jag på många kommentarer (eller röstningar till höger) och att ni är snälla och hjälper mig :-) Vilket i-landsproblem egentligen ;-)


Nr 1 (WG:0521)


Nr 2 (WG:0541)


Nr 3 (WG:0626):


Nr 1 tycker jag är jättefin förutom banden baktill (fler bilder och förstoringar finns på www.millybridal.com). Nr 2 och nr 3 är fina som de är, behöver inga större ändringar...


Så, vilken är finast???? Ska beställa på söndag...

 
 
Ingen bild

Caroline

25 januari 2008 22:47

Jag går lite emot mitt tycke sen förra gången och röstar på nr 3, den vi pratade mycket om först!

kram

 
Jessica

Jessica

29 januari 2008 17:15

Hej! Trillade in här av en slump. Väldigt fina klänningar alla tre - jag hade också kunnat tänka mig allihopa ;) Tror att jag fastnade mest för tvåan... Eller trean. Man ser dem ju ur olika vinklar så det är inte så lätt, men någon av dessa två i alla fall. Vilken blev det?

http://www.jessicajager.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards