Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Bröllopssvit bokad!

Av Annika - 19 januari 2008 15:39

I dag på förmiddagen ringde jag och bokade hotell för bröllopsnatten! Det blev bröllopssviten på Halltorps Gästgiveri, eftersom servicen är outstanding och frukostbuffén är helt otrolig! Ca 1900 kr för en natt, ganska bra pris tror jag...


I dag har också blivande maken varit i en bokhandel och köpt en massa olika papper som vi ska välja mellan, har ju bestämt oss för att göra egna inbjudningskort. Tror att det blir ett omslag i någon brun färg, en inlaga i någon fin rosa färg och så ett tygband i cremevitt. Eller omslag i cremevitt, inlaga i rosa och ett brunt band. Om man har brunt omslag kanske det blir för mörkt?

Jag ska göra ca 50 stycken så det kommer nog bli några klipp-och-klista-kvällar innan de är klara. Men jag tycker bara sånt är kul!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 24 februari 2009 19:51

Lite mer än ett halvår sedan bröllopet och här kommer lite bilder som fotografen tog (www.fotobyalex.se). Bilderna är inte i kronologisk ordning men det kanske går bra ändå ;-)   På väg till fotograferingsstället (Kapelludden, Öland)   Äldsta dotte...

Av Annika - 20 december 2008 22:22

... och äntligen har tackkorten skickats :-). Vi tog oss i kragen för någon månad sedan och satte oss med tackkorten men kunde inte komma överens om vilket kort vi skulle välja ;-). Inte så att vi blev osams över det men vi kunde inte välja. Det slut...

Av Annika - 30 september 2008 11:37

Den här bilden är en av mina favoriter bland fotografens bilder: ...

Av Annika - 24 september 2008 20:13

Nu äntligen, efter ca 45 långa dagar av väntan, har vi fått bilderna från fotografen. Än så länge "bara" på dvd-skivor (framkallningen ska vi fixa själva). 60 st redigerade bilder och 1890 oredigerade! Det tog en stund att gå igenom alla :-)   Efters...

Av Annika - 4 september 2008 16:39

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen och i dag fick jag sms om att han förmodligen inte hinner skicka dem förrän tidigast på måndag :-( Men någon gång i nästa vecka lovade han att jag skulle ha dem! Vill ju gå igenom alla kort, välja u...

Ovido - Quiz & Flashcards